סחר שיווק ומכירות

ראשי >קווי עסקים>סחר שיווק ומכירות
 

שיתוף פעולה אסטרטגי ובלעדי עם הסתדרות הרוקחים, הופך את SMARTRADE לגוף מייצג, מטעם הסתדרות הרוקחים, הנותן מענה בחזקת "one stop shop” לבתי המרקחת הפרטיים:
 
העמקת מומחיות בקטגוריות קיימות- להתמקצעות ויצירת נאמנות צרכנית

Estee lauder -אחת היצרניות העולמיות המובילות בתחום טיפול עור איכותי, איפור, בישום ומוצרי טיפוח השיער. למוצרי החברה 12 מותגים הנמכרים בלמעלה מ-150 מדינות.
 Lavido – חברה ישראלית המתמחה בייצור קוסמטיקה טבעית. היחידים בישראל המאושרים אורגנית בפיקוח משרד החקלאות והאגריאור מרבית המוצרים בעלי תו תקן לטבעוניים.
Para'Kito tm -חברה המתמחה בהגנה טבעית מפני יתושים. טכנולוגיה חדשנית המבוססת על הטמעת שמנים אתריים לתוך פולימרים.
 רימיפארם- חברה מובילה בתחומה, ביבוא ושיווק ערכות אבחון, אביזרים רפואיים ומוצרים פרמצבטיים לשימושם של קופות חולים, בתי מרקחת, בתי חולים, רופאים ומעבדות פרטיות.
 
פתיחת קטגוריות חדשות - להגדלת הפעילות
 
באמצעות שיתוף פעולה עם חברות איכותיות ומובילות, נפתחות קטגוריות חדשניות בבתי המרקחת.

קידום מכירות לשיפור חווית קניה

באמצעות שותפות אסטרטגית עם חברת מיתוג ופרסום מובילה - ליצירת
שירותים חדשנים בעיצוב, אשר תאפשר:

יצירת אופטימיזציה מסחרית של המרחב הקמעונאי (BTL)
יצירת שפה שיווקית אחידה

ניהול סחר- לשיפור הרווחיות 

עוצמת מיקוח משופרת כגוף אחד לקבלת תנאים מסחריים, המחרה תחרותית ומבצעים אל מול הספק.
 
שיפור חווית הקניה וניהול הסחר מייצרים פעילות של “WIN WIN“ לכל הצדדים
(בית מרקחת- ספק)
 

שיתוף פעולה אסטרטגי ובלעדי עם הסתדרות הרוקחים, הופך את SMARTRADE לגוף מייצג, מטעם הסתדרות הרוקחים, הנותן מענה בחזקת "one stop shop” לבתי המרקחת הפרטיים:
 
העמקת מומחיות בקטגוריות קיימות- להתמקצעות ויצירת נאמנות צרכנית

Estee lauder -אחת היצרניות העולמיות המובילות בתחום טיפול עור איכותי, איפור, בישום ומוצרי טיפוח השיער. למוצרי החברה 12 מותגים הנמכרים בלמעלה מ-150 מדינות.
 Lavido – חברה ישראלית המתמחה בייצור קוסמטיקה טבעית. היחידים בישראל המאושרים אורגנית בפיקוח משרד החקלאות והאגריאור מרבית המוצרים בעלי תו תקן לטבעוניים.
Para'Kito tm -חברה המתמחה בהגנה טבעית מפני יתושים. טכנולוגיה חדשנית המבוססת על הטמעת שמנים אתריים לתוך פולימרים.
 רימיפארם- חברה מובילה בתחומה, ביבוא ושיווק ערכות אבחון, אביזרים רפואיים ומוצרים פרמצבטיים לשימושם של קופות חולים, בתי מרקחת, בתי חולים, רופאים ומעבדות פרטיות.
 
פתיחת קטגוריות חדשות - להגדלת הפעילות
 
באמצעות שיתוף פעולה עם חברות איכותיות ומובילות, נפתחות קטגוריות חדשניות בבתי המרקחת.

קידום מכירות לשיפור חווית קניה

באמצעות שותפות אסטרטגית עם חברת מיתוג ופרסום מובילה - ליצירת
שירותים חדשנים בעיצוב, אשר תאפשר:

יצירת אופטימיזציה מסחרית של המרחב הקמעונאי (BTL)
יצירת שפה שיווקית אחידה

ניהול סחר- לשיפור הרווחיות 

עוצמת מיקוח משופרת כגוף אחד לקבלת תנאים מסחריים, המחרה תחרותית ומבצעים אל מול הספק.
 
שיפור חווית הקניה וניהול הסחר מייצרים פעילות של “WIN WIN“ לכל הצדדים
(בית מרקחת- ספק)